Nii harjutades õpitakse tunnetama veesurvet käelabadel ja kasutama veetakistust vees edasiliikumiseks. See on vajalik, et õppida krooli ujumisel ja selili ujumisel vett tõmbe ajal efektiivselt taha lükkama ja veetakistuse abil edasi liikuma.
Õpilane hõljub rinnuli, hoiab hinge kinni, pilk on suunatud basseini põhja. Sirutab käed ette või hoiab enda all põhja suunas. Õpilane joonistab kätega liigutades enda ees või all number kaheksaid. Õpilane hoiab käed liigestest tugevad, et need haaraks vett. Õpilane liigutab kätt alati, peopesad eespool, nii, et peopesadel oleks tunda veesurvet ja peopesad saaksid haarata vett.
Õpilane aitab edasiliikumisele kaasa kergete jalalöökidega ja hingamiseks tõstab pea üles või pöörab küljele. Edasiliikumisel on efektiivsem hingata küljele. Kui õpilane saab harjutusega rinnuliasendis hakkama, siis pöörab ta end selili ja liigub edasi, „joonistades“ kätega number kaheksaid, käed puusade juures. Selili edasi liikudes hingab õpilane rahulikult sisse ja välja.
Paku õpilasele sõudlemiseks variante: õpilane peab hoidma käed rusikas ja siis näpud laiali, et tunnetada veetakistuse erinevust.
Nii harjutades õpitakse tunnetama veesurvet käelabadel ja kasutama veetakistust vees edasiliikumiseks. See on vajalik, et õppida krooli ujumisel ja selili ujumisel vett tõmbe ajal efektiivselt taha lükkama ja veetakistuse abil edasi liikuma.
Aerutamine
Õpilane seisab vees püsti, käed ees vees. Õpilane viib käed kordamööda küljelt eest taha ja toob vee kohalt ette tagasi. Nüüd teeb õpilane sama, aga viib käed ka ette tagasi vees. Õpilane pöörab randmest kätt nii, et käsi liiguks ette ja taha peopesa ees.
Kojamees
Õpilane seisab vees püsti, kallutab keha ette. Hoiab käed ettesirutatuna vee all veepinna lähedal, viib käed laiali ja kokku, nagu puhastaks auto kojamehed esiklaasi. Õpilane „pühib esiklaasi“ kord kiiremini ja kord aeglasemalt.
Paku õpilasele sõudlemiseks variante: õpilane peab hoidma käed rusikas ja siis näpud laiali, et tunnetada veetakistuse erinevust.
Nii harjutades õpitakse tunnetama veesurvet käelabadel ja kasutama veetakistust vees edasiliikumiseks.
See on vajalik, et õppida krooli ujumisel ja selili ujumisel vett tõmbe ajal efektiivselt taha lükkama ning veetakistuse abil edasi liikuma.
Istuv number kaheksa
Õpilane seisab püsti, toob sirged käed ette rinna kõrgusele, tõstab jalad põhjast lahti ja hõljub istuvas asendis. Selleks, et end vee peal hoida „joonistab“ käelabadega nii kiiresti ja tugevalt kaheksaid, kui vaja. Õpilane hoiab sõueldes pea vee peal nii, et saab rahulikult hingata jalgu põhja panemata.
Lamav number kaheksa
Õpilane sirutab jalad taha ja võtab rinnuli hõljumiseks horisontaalasendi, vaatab basseini põhja ja hoiab käsivarred rinna ees, nii et käed osutavad alla basseini põhja poole. Õpilane liigutab käsi number kaheksa kujuliselt, nii et liigub käte töö abil kergelt edasi. Hingamiseks keerab õpilane pead küljele. Seejärel pöörab end selili allveelaevaasendisse ja jätkab selili sõudlemist.
Selili veeballett
Õpilane on selili allveelaevaasendis ja liigub edasi „joonistades“ kätega number kaheksaid, käed puusade juures. Selili edasi liikudes hingab õpilane rahulikult sisse ja välja.