Transpordikett
Nii harjutades õpitakse keerulises olukorras libisedes hoidma sirutatud asendit ja tasakaalu ning õpilased harjuvad tegema koostööd.
Harjutust sooritatakse rühmaga.
Õpilased seisavad rivis üksteisest suure sammu kaugusel. Kui rivi on valmis, laskub esimene õpilane rivi ette rinnuli noolena hõljuma. Järgemööda lükkavad teised õpilased „noolt“ puusadest edasi. „Noole“ ülesanne on sel ajal, kui kaaslased teda lükkavad, hoida keha võimalikult sirutatud ja tasakaalus. Kui „nool“ on libisenud rivi lõppu, jääb ta sinna seisma. Nüüd tuleb rivist hõljuma järgmine õpilane. Kui harjutust sooritatakse piki ujumisrada, siis astub kogu rivi iga kord sammu tagasi, et harjutuse sooritamine jääks madalasse basseini otsa. Harjutust võib teha nii selili kui ka rinnuli noolena hõljudes.
Nool tulvavees
Nii harjutades õpitakse keerulises olukorras libisedes hoidma sirutatud asendit ja tasakaalu ning õpilased harjuvad tegema koostööd.
Harjutust sooritatakse rühmaga.
Õpilased seisavad rivis nägudega vastamisi, üks õpilane on rivide vahel noolena hõljumas. Rivis olevad lapsed hakkavad peopesade ja kätega jõuliselt vett lükkama samasse suunda „noole“ libisemisega. Õpilased tekitavad kätega lükates veevoolu, aga seejuures „noolt“ ei puuduta. „Nool“ liigub edasi tekitatud veevooluga, kuni jõuab rivide lõppu ja jääb sinna seisma. Siis on „nool“ järgmine õpilane. Jälgi, et õpilased lükkavad vett ühes suunas ja rütmis. Vahelduseks võib teha harjutust selili ja tõusvas tempos.