Nii harjutades õpivad lapsed, pea ees, sügavale sukelduma ja leidma tee veepinnale tagasi.
Õpilased teevad harjutust paaris. Lapsed seisavad paarilisega teineteise taga. Esimene laps seisab, jalad harkis. Teine õpilane sukeldub, pea ees, silmad lahti, kaaslase jalgade vahelt läbi, tõmmates end kätega kaaslase jalgadest edasi. Sukelduja tõuseb paarilise ette pinnale ja jääb seisma, jalad harkis, paarilise poole seljaga. Paarilised vahetavad osad.
Kui sukeldumine kuidagi ei õnnestu, sest vesi „ei lase alla minna“, võib õpetaja aidata last, küsides selleks eelnevalt lapse nõusolekut. Kui lapsed on osavamad võivad nad teha harjutust mitmekesi, nagu näidatud videos.
Nii harjutades õpivad lapsed vee all tegutsema ja mõtlema.
Õpilased teevad harjutust paaris. Õpilane sukeldub koos paarilisega vee alla. Ühe lapse käes on üks või osavamatel kaks rõngast, mida ta ulatab vee all olles järgemööda oma paarilisele. Kui rõngad on üle antud, tõusevad mõlemad lapsed pinnale ja osad vahetuvad.
Kui õpilased on juba veel osavamad, siis nad saavad vahelduseks harjutust teha erinevalt keerukust lisades.
Enne kui üks paariline teisele rõngad ulatab teevad mõlemad vee all ümber oma telje ühe täisringi.
Lapsed võtavad vee alla kolm-neli rõngast ja annavad need üle ühekaupa.
Paariline, kes esimesena veel all rõngad saab, annab need ka kohe vee all tagasi.
Paarilised on teineteise poole seljaga ja ulatavad rõngaid, kummardudes jalgade vahelt.
Enne mängu alustamist võib iga rõnga külge nööri siduda, mille õpilane peab enne paarilise ulatamist vee all rõnga küljest ära võtma.